مصاحبه آرشیو خبر ها
برای قدم زدن به سن سیرو نمی رویم ، امسال می تواند بهترین سال تاریخ یوونتوس باشد [تکمیلی]

برای قدم زدن به سن سیرو نمی رویم ، امسال می تواند بهترین سال تاریخ یوونتوس باشد [تکمیلی]

یوونتوس این هفته دو بار با اینتر بازی خواهد کرد، یکی روز یکشنبه در یوونتوس آرنا و دیگری روز چهارشنبه در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان. آنها در این دو بازی می تواند صدرنشینی شان را تثبیت و به فینال کوپا ایتالیا برسند.

 

لئوناردو بونوچی مدافع 28 ساله ی یوونتوس، که 2 سال هم در رده هاس سنی پایین تر اینتر بازی کرده است، در مورد این بازی به شبکه ی اسکای گفت:

 

ما باید روز یکشنبه اینتر را شکست دهیم. هدفمان این است که پیروز شویم و مسیرمان به سمت قهرمانی را پیگیری کنیم. در حال حاضر ما خودمان را بالا کشیده ایم، اما به هیچ وجه نمی توانیم بی خیال شویم، باید بدون هیچ لغزشی ادامه دهیم، زیرا امسال می تواند بهترین سال تاریخ یوونتوس باشد.

احیا شدن یوونتوس چگونه انجام شد؟

 

چیزی که عوض شد رویکرد بازیکنان بود ، بازیکنان جوان و تازه وارد ها فهمیدند که پوشیدن این پیراهن یعنی چه ، جنگیدن ، فداکاری کردن برای این پیراهن چه معنایی دارد.ما قدیمی تر ها آستین بالا زدیم و با فروتنی و ایثار به زمین می رفتیم تا برای بازیکنان جدید و جوان و خودمان روشن کنیم یوونتوس نمی تواند به آن شکلی که در سپتامبر و اکتبر بود دیده شود.خیلی بدتر از این بود که بخواهد حقیقت داشته باشدما متحد شدیم و با یکدلی این حس را به اشتراک گذاشتیم.باید اضافه کنم که پاتریس اورا در این قضیه نقش مهمی هم در تیم و هم در رختکن داشت.

 

احساستان بعد از اینکه در لیگ قهرمانان به بایرن خوردید؟

 

مطمئنا یوونتوس در سالهای اخیر در یوونتوس در اروپا بهتر کار کرده است ، گروهی ، یک چهارم نهایی ، نیمه نهایی لیگ اروپا و فینال لیگ قهرمانان.یووه در اروپا برگشته است.بازی روز سه شنبه به ما اعتماد به نفس داد تا کار مهمی انجام دهیم ، اما باید با فروتنی و حداکثر احترام به مصاف بایرن برویم زیرا آنها ثابت کرده اند که تیمی هستند که شکست دادنشان مشکل است.

چند درصد احتمال می دهید که به دور بعد راه پیدا کنید؟

 

نه به نظر من فوتبال همیشه یک علامت سوال است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.صعود امکان پذیر است زیرا ما در نیمه ی دوم نشان دادیم که اگر اعتقاد داشته باشیم صعود می کنیم.اما باید یک یووه ی متفاوت باشیم ، به خصوص متفاوت از آنچه در نیمه ی  اول بودیم.آنها شانس بهتری دارند ، چون اگر گل نخورند صعود خواهند کرد ، اما ما هم باور داریم چون می دانیم که قدرتمند هستیم.

 

با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۶ تنها ۳ گل در تمام رقابت ها خورده اید ، آیا خود را قوی ترین خط دفاع اروپا می دانید؟

 

نمی دانم آیا ما بهترین دفاع هستیم یا نه ، اما می دانم که دفاع ما به خاطر فداکاری همه و نه فقط مدافعان تغییر بهتر شده است ، ما به شکل یک پیکره هستیم و این را روز سه شنبه هم نشان دادیم. حالا مهاجم ها همیشه حاضرند و به ما کمک می کنند.بهترین دفاع از نوک حمله شروع می شود و تا دروازبان ادامه پیدا می کند. سه دفاعه و یا چهار دفاعه؟ در سیستم ۳ دفاعه ما یک بازیکن بیشتر در خط دفاع داریم و این باعث می شود که درمناطق داخل زمین با افراد بیشتر پوشش ایجاد کنیم. ، اما ما نشان داده ایم که حتی با ۴ دفاع هم می توانیم بازی کنیم.مهم این است که مفهوم دقیق را به اجرا بگذاریم.

تعریف های گواردیولا؟

 

افتخار می کنم ، اما در حال حاضر هدفمان این است که در مونیخ برنده شویم ، شخصا همیشه دوست داشتم که پیشرفت کنم ، چون فقط هنگام بزنشستگی آدم باید دست از پیشرفت بردارد.بهترین بونوچی را هنوز ندیده اید.

 

آیا به از بحران زدگی اینتر تعجب کردید؟

 

بله تا حدودی.چون آنها مربی فوق العاده ای دارند و تیم بسیار خوبی هم هستند، طبیعی است که وقتی نتایج مورد انتظار را نگیرید کمی بشکنید ، اما با این حال باید با این ذهنیت قدم به مسابقه بگذاریم که با یک تیم فوق العاده روبرو خواهیم شد چون تنها در این صورت است که انگیزه خواهیم داشت و البته عطش پیروزی که ما را در طی این سال ها با دیگران متمایز کرده است.

 

آیا این برای اسکودتو تعیین کننده خواهد بود؟

 

ما باید بازی را ببیرم و موقتا ۴ امتیاز بالاتر از ناپولی قرار بگیریم که با فیورنتینا بازی مهم برگزار خواهد کرد.ما باید فقط به خودمان فکر کنیم و کاری به بقیه نداشته باشیم این هدف ماست.اگر تمام این بازی ها را پیروز شویم در نهایت قهرمان خواهیم شد.

 

اعتراضاتی بعد از بازی بایرن به داوری انجام شد ، آ‌یا باشگاه هم نظر است؟

 

نه این رویکرد نرمال است ، حالا که داور تصمیمش را گرفته با اعتراض نمی توانید تصمیمش را عوض کنید.

 

آیا می توانید برگردید و در مورد سه گانه حرف بزنید؟

 

هدفمان این است که سه گانه را ببریم اما نباید برای خودمان فشار ایجاد کنیم ، باید معقول باشیم ، باید روی بازی اینتر تمرکز کنیم و آن بازی را ببریم و بعدش هم نیمه نهایی کوپا ایتالیاست جایی که نتیجه ۳-۰ به نفع ماست اما مطمئنا به سن سیرو نمی رویم که قدم بزنیم ، بلکه می رویم تا بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و به فینال برسیم ، به خصوص که یوونتوس سالهاست در دو فصل پیاپی نتوانسته جام حذفی را ببرد.

  

پینوشت: شایان ذکر است که لئوناردو قبلا تاکید کرده که تنها به عنوان بازیکن پیراهن اینتر را پوشیده و همیشه یک یوونتوسی بوده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: